Tuesday 10 January 2012

Indahnya.

Assalamualaikum.

Dah nak masuk 3 hari di CFSIIUM.Tapi ada sesuatu yang kosong.
hmm..sorang2 demi sorang sahabat2ku graduate dr CFS.Roomates ku,
siti,shiha n ika.rindunya aku pada mereka meskipun ketika dahulu
aku sering tak puas hati..huhuhu teruk aku kan?

Yang paling sedih bila cik damai pun dh graduate.
apabila berjln semua orng aku nampak dia.wakakaka
lawak kan?tapi aku yg rindu.rindu dgn brppp dia,rindu ngn lawak2nya yg tak masuk akal,rindu tgk dia nangis(tipu laa),rindu nak gaduh ngn dia.


Dulu masa berpisah ngn sahabat2 lain tak pula rasa macam ni tapi mungkin kami banyak lalui dan tempuhi
banyak perkara sama2 jadi aku betul2 hargai cik damai.


Tapi aku cuba biasakan diri.We must grown up right.Ramai kawan2 dari uia nilai ada disini,bahyah,mizan ,farhan n banyak lagi .

LOVE U ALL:)

No comments:

Post a Comment